Vrácení a reklamace zboží

VRACENÍ ZBOŽÍ A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Máte možnost vrátit zakoupené zboží bez udání důvodu do 14 dnů od jeho doručení. Postupujte podle těchto kroků:

  • Informování o vrácení: Dejte nám, prosím, vědět, že máte v úmyslu vrátit zakoupené zboží. Můžete nás kontaktovat telefonicky, e-mailem (kontaktní informace najdete v sekci "KONTAKTY" nebo odpovězte na email potvrzující vaši objednávku) nebo vyplněním formuláře pro odstoupení od smlouvy, který najdete ZDE.

  • Balení zboží: Produkt i formulář pro odstoupení od smlouvy pečlivě zabalte tak, aby bylo zboží chráněno během přepravy. Pokud je to možné, použijte původní obal.

  • Odeslání zboží: Zboží odešlete na adresu naší firmy: Jugoslávská 771/15, 613 00 Brno. Prosíme, přiložte vyplněný FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY. Doporučujeme zvolit doručovací službu s možností sledování balíku.

  • Čekání na refundaci: Jakmile obdržíme vrácené zboží, vrátíme vám platbu způsobem, který jste uvedli v formuláři pro odstoupení od smlouvy. Refundace proběhne obvykle do 14 dnů od doručení vráceného zboží. 

Upozorňujeme, že zákazník hradí náklady na odeslání vráceného zboží. Pokud máte jakékoli dotazy týkající se procesu vrácení, jsme tu pro vás.

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY A VRÁCENÍ ZBOŽÍ ZDE

 

REKLAMACE

  • Kontaktní proces: Pokud se vyskytne problém s produktem a chtěli byste ho reklamovat, prosíme, kontaktujte nás prostřednictvím emailu nebo telefonicky. Můžete nás najít v sekci "KONTAKTY" nebo odpovězte na email potvrzující vaši objednávku. Popište nám situaci, přiložte fotografie a informujte nás o svém záměru uplatnit reklamaci.

  • Řešení přes email: Většinou se snažíme vyřešit problémy přes email, abychom zákazníka zbytečně nezatěžovali. Proto potřebujeme všechny relevantní informace. Pokud je to možné, nepotřebujeme, abyste nám zboží zasílali hned. (Například v případě poškození jednoho produktu z celé sady, můžeme poslat náhradu bez nutnosti vrácení celého zboží).

  • Vyplnění reklamačního formuláře: Pro reklamace poskytujeme online formulář. Prosíme, vyplňte ho pouze pokud to společně domluvíme po emailu, abychom předešli nepotřebným krokům.

  • Zaslání zboží: Pokud prošlo kroky 1, 2 a 3, pečlivě zabalte produkt a spolu s vyplněným reklamačním formulářem ho odešlete na naši adresu: Jugoslávská 771/15, 613 00 Brno.

Pokud máte během reklamačního procesu jakékoli otázky, neváhejte nás kontaktovat. Naším cílem je vaše plná spokojenost s našimi produkty a službami a komunikace s vámi je pro nás klíčová.

FORMULÁŘ PRO REKLAMACI ZDE

Zpět do obchodu